برای خالی نبودن عریضه

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سالهاست مطلب تو این وب نذاشتم حوصلم سر رفت دیگه

این یعنی هیچ اتفاق خاصی نیافتاده که بخوام بیام بنویسمش اینجا

پریروز کلی خرخونی کرده بودیم بریم کلاس زبان ، یهو زنگ زدن گفتن معلمتون نتونسته بیاد امروز نیاین شما هم

خلاصه امروز صبح یه دوستام زنگیده که چرا نیمدی پنجشنبه ؟

گفتم مگه تعطیل نبود ؟

گفت نه بابا کلاس تشکیل شد !

حالا ما موندیم کدوم مریضی زنگ زده گفته نیا

 

راستش من هیچوقت نتونستم با همسن و سالهای خودم راحت دوست بشم چون همشون یا خیلی سرشون میشه یا اصن سرشون نمیشه !

و من یه چیزی ام بین این دوتا و کم می تونم کسی رو پیدا کنم که مث خودم باشه

اما همیشه با بزرگترا و کوچیکترای خودم راحت ارتباط برقرار می کنم

مثلا همین دوستم تو کلاس زبان که عاشقشم 24 سالشه و ازدواج کرده

 

قرار بوده ماه رمضونیه یه سر بریم شیراز که از دست این روزه ها فرار کنیم . هنوز موقعیتش جور نشده

البته پدر گرامی اینم جور میگه و ما نمی دونیم موقعیتش کی جور میشه

 

چقد وبلاگم خلوت شده . دریغ از یه نظر تبلیغاتی حتی



نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت22:13---15 شهريور 1391
سلام

بیشترحرفایی که تواین متن زده بودی اشتباست!بعد اون هرزبونی تغییرمیکنه وتو زبون ما از انگلیسی وروسیه ای هم کلمه هست!چراگیردادی به عربی؟این کارآدمای عقده ای مگه نه؟

بهتربدونی که فارس خیلی شیرینه ولی عربی کامل ترین زبونه دنیاست.

1چیزدیگه:من از خیلی ها شنیده بودم که عربا میگن پارسی چون صدای سگه ولی تودقیقا داری برعکسشومیگی!!!!!


سعید
ساعت5:52---15 مرداد 1391
دمت گرم سارا

تو 5 سال هم آپ نکنی من هر روز میام!

دیگه هم در مورد خودت اینجوری که کامنت گذاشته بودی حرف نزن! ناراحت میشم وقتی خودتو کوچیک می کنی

حالا انگار مطلبای من چی هستن که اینطوری میگی

شد ارزش کپی کردنای تو بیشتر باشه!

چون مطلبای به درد بخور رو کپی می کنی ولی من...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк